„poti sa fii doctor primar,te scuipa din mertzan orice cocalar”!!

o noua generatie de medici au „jurat” !!…siiii…au plecat….

„rima” cu care am deschis o canta Puia (un rapper)…ca sa accentueze ce „valori” conteaza si evolueaza in romanica noastra de la Cristos incoace !!

mai ramanem cativa care, vom merge la spitale cu trotineta …in urmatorii ani !!

cand oare va pretui corect si real si tara asta a mea , medicii astia putini si „trecuti” care am mai ramas si care chiar punem si suflet si minte in „facerea de bine”!!

 

Dacă voi respecta acest jurământ și nu îl voi călca, viața și arta mea să se bucure de renume și respect din partea tuturor oamenilor; dacă îl voi trăda devenind sperjur, atunci contrariul.”

cam asa suna la sfarsit juramantul depus de noi …doar ca oamenii uita ca si ei ne sunt noua datori ,cu respect, pentru ceea ce facem !!!

4 gânduri despre “„poti sa fii doctor primar,te scuipa din mertzan orice cocalar”!!

  1. Aveţi dreptate, aici medicii români sunt respectaţi profesional și salarial. Nu de puţine ori am fost consultat de medici români, buni profesioniști. Unii nu vorbesc chiar bine spaniolă dar ăsta este un lucru minor, iar pe parcurs se rezolvă sigur, tot vorbind zi de zi. Seară bună doamnă scumpă. Respect maxim!

  2. Eu am 40 ani peste oleaca de luni si as vrea sa imi iau trotineta (am un coleg care are, vine la munca cu tren si trotineta).
    Si munca tot pana la 67 ani e aici, avui coleg ce la 65 ani a facut o nebunie: a cerut sa fie concediat sa intre in somaj pana la pensie. Eu visam sa ma pensionez la 40 de ani :))

    1. eee s-au dus vremurile cand la 56-57 femeile ramaneau acasa!! acum dupa 60-65😬🙈cine mai prinde varste de astea si … atunci dupa 40 meriata sa traiesti si sa fii fericita intens ca … aniii fff buni ( fizic si psihic) devin mai putini!! si mai ales sa ne petrecem fiecare secunda de vacanta in veselie si recreere( nu cu stat acasa, zugravit sau… altele) !! 😘

Lasă un răspuns

