„un pic mai bine pentru dumneavoastra”!!!

fullsizerender-2                       La multi ani!!

se zice peste tot …in media, pe strada …la colt ,la coada la paine, ca anul asta care vine …e mai bine pentru mine..!! adicaaaa ..eu cetatean roman , „doctor de romanica’ „, am promisiunea din partea „noilor” vechi si aceiasi guvernanti ca ” O SA-MI” : creasca salariul,creasca dotarea, creasca puterea de cumparare , creasca transparenta din social si politic….creasca ,,,,(aici trebuie sa pun virguleeee ) …    CALITATEA VIETII!! ?

EEEEE….era o reclama a unui supermarket „un pic mai bine pentru dumneavoastra”….!!

deci o sa-mi CREASCA….de o sa-mi ajunga….dar oare ce-mi scade????….

….INCREDEREA ….ca romanul va mai avea bun simt, ca vom mai avea respect unii pentru altii, ca denigrarea ,incrancenarea si lupta natiei cu ea insasi va disparea, sau macar se va „imblanzii”un pic…,??!

Si o sa-mi creasca mie asa, sufletul ,ca in 2017…voi fii „doctor de romanica” apreciat, platit proportional cu raspunderea mea de a tine viata altuia in mana ,( de asigurarea de sanatate nu de „beteaga”!!) , si asezat (adica ma asez singura ca stiu ce loc am)deci asezata pe scara sociala la locul meu cum zic !! adica un pic mai sus decat agramatii si analfabetii milionari in euro ai „romanicii”???!!

‘AI ma??? am eu o vorba de indoiala …!!

si cu asta va doresc voua ce-mi doresc si mie…dulce ROMANIE, tara mea de glorii …

” asta e , astia suntem,

noi la bucurie bem”!!

romanie …ne vedem..!! in 2017 !!

7 gânduri despre “„un pic mai bine pentru dumneavoastra”!!!

  1. Au trecut 26 de ani cu tot atat de multe promisiuni de mai bine. Si au fost. Pentru cei care fie in fata fie in spate fie la stanga fie la dreapta si pentru cei de sus, dar niciodata pentru cei de jos, zisi si prostimea. Ce mai e de spus? La multi ani! ca in rest vom trai si vom vedea.

Lasă un răspuns

