Amazon tocmai a lansat magazinul viitorului — M A N A F U *

Amazon revoluționează din nou felul în care ne facem cumpărăturile. De data aceasta, din supermarket. Concret, Amazon Go va fi primul magazin fizic, offline, din care îți poți face cumpărăturile fără să mai treci pe la casa de marcat și fără să trebuiască să interacționezi cu vreo ființă umană. Cum funcționează? La intrarea în magazin,…

via Amazon tocmai a lansat magazinul viitorului — M A N A F U *

eu sunt fun tehno care usureaza viata ,o simplifica …si cred ca si voua o sa va placa asta !!de…AMAZON!!

hmmm…ps!!suntem in romanica ,tara mea de glorii si de dor, unde …nici cu cardul nu poti plati in 50% din magazine dar…cu card virtual!!!?

3 gânduri despre “Amazon tocmai a lansat magazinul viitorului — M A N A F U *

  1. Te oprește cineva să plătești cu un card real? Pentru ce ai nevoie de unul virtual?
    Sau, crezi că nu ești în siguranță cu cardul fizic?

    Și câtă monedă se bate pe plata cu cardul „fără contact”, sau cu… telefonul.
    Ce ar mai fi nou?
    Toate societățile „online” își doresc să relaționezi cu ele cu sau fără card. Nimic nou sub soare.

      1. Nici, nici.
        Mă simt ușurat că nu-i nevoie de bani în buzunar la fiecare pas. Sunt unul dintre cei care chiar plătesc cu cardul.
        Sunt un bătrânel care a învățat sistemele IT, care chiar știe câte ceva despre ele, care… Dar ce mai contează?
        Sunt unul dintre cei care boscorodește dacă un magazin nu acceptă plata cu cardul. Exact cum spui și tu, în finalul textului tău.
        Dar… nu am card virtual. Sper să nu am nevoie de el. Sper ca al meu card fizic să fie acceptat la plata oriunde. (Aloooo! Sigur că-mi iau măsuri de protecție.)

Lasă un răspuns

