Multumesc,Te rog,Iarta-ma !!! Thank you, please, forgive me !!!

IMG_9490 (Edited)

Cuvintele astea le auzim din ce in ce mai rar, le sarim, le evitam,le uitam…..si cand le spunem …din pacate le „mintim”!!

si m-am gandit sa le spunem impreuna, sa va amintiti de ele si voi, sa simtim cu totii acea libertate si liniste in suflet ca le-am spus oricui trebuie si oricand…la cuvintele astea nu exista „supradoza”….repetarea lor ne poate face fericiti, si poate aduce si celor din jur o noua atitudine…o noua fata a comunicarii intre noi !!

incep eu !!
MULTUMESC, vietii,lumii, prietenilor si dusmanilor, oamenilor care m-au incalzit cu bunatatea si mintealor, dar ,si celor care cu rautatea si duritatea lor mi-au aratat cum sa NU fiu…., multumesc ca existati in jurul meu, multumesc ca ..traiesc !!

TE ROG  sa iei,sa-mi dai, sa aduci, sa primesti, sa ma crezi, sa intelegi, sa ma iubesti, sa ma lasi, sa sti ca orice voi face va fii ca o rugaciune…!!

IARTA-MA si tu straine si tu prieten, si voi ai mei, pentru clipa in care am uitat, te-am suparat, am omis, am gresit, am mintit, am plecat…..!!

hai sa ne purtam asa cum ne-ar placea sa se poarte ceilalti cu noi, hai sa traim fiecare clipa ca si cum ar fii ultima ….”ca unde dragoste nu e ,nimic nu e..”!!

IMG_3720IMG_9277IMG_8849IMG_8928IMG_3230IMG_7651divort

 

 

Un gând despre “Multumesc,Te rog,Iarta-ma !!! Thank you, please, forgive me !!!

  1. Mihai Luiza

    Sunteti o femeie deosebita,un om foarte bun la suflet si un medic exceptional..va respect si va doresc tot binele din lume..asa cum si dvs.aducetii fericire si iubire prin copilasii pe care ii ajutati sa vina pe aceasta lume

Lasă un răspuns

