La Vie en …Rose….!!

 

 

sunt de varsta …rozelor dar, …ma tin in roz, galben si rosu….si nu-mi scutur petalele decat pe cele pe care scrie…scle,art,nev…

minunatele sunt rozele mele din gradina…!! de la ele ma inspir la „culori””!!

sa ne coloram fata si viata !!

si in sensul asta am primit un mesaj azi de la baiatul meu „the reason of my life”!!

IMG_9803[1]

7 gânduri despre “La Vie en …Rose….!!

  1. Frumoase rozele tale, frumoasă și tu. Iar cele art….știi tu, uită-le 😀
    Sunt niște povești vânătorești. Nu există. Frumusețea izvorăște din suflet. Acesta e adevărul vieții. Iar viața în complicitate cu timpul trece. Și trece în curtea fiecăruia. 🙂

    1. ce frumos spui ” trece in curtea fiecaruia”!! asa cred si eu sau mai corect vad cum ne cladim cu gandul inima si faptele noastre un ” chip” si o reflexie in oglinda!! 🤓
      multumesc de apreciere a ” rozelor” mele!!🙈

  2. Am aflat, de prin alte curți, că ai fi „augustă”, prin fire și trecerea timpului, așa că, de te afli în zi de sărbătoare, un „La mulți ani!” trimit spre tine, din tot sufletul.
    Și, de-aș putea, ți-aș fura toți trandafirii din curte ta, din trecerea anilor, pentru a-ți colora cu ei viața ce-și urmează cursul.

    1. multumesc,mugur,!! eu sunt o ” roza” vesela si zic eu fericita si …la asta contribuie mogaldetele de care ma inconjor zi de zi, florile care n-i se prind in curte in casa si in suflet…si cred cu trecerea anilor din ce in ce mai mult ca ceea ce petrecem in viata este ecoul faptelor si gandurilor noastre !!
      si da am o viata colorata …chiar daca si ciulini si balarii au mai trecut pe aici dar…le „jumulesc” ca sa zic pe bune…si nu prea vorbesc cu „ele”!!
      o viata colorata si cat poti de fericita iti doresc si tie…dar nu uita noi dam „tonul”!!

      1. Ai dreptate, dar… și ciulinii au frumusețea și parfumul lor, dacă nu te lași înțepată în spinii lor.
        Am învățat și eu în viață de unde vine tonul și cum anume trebuie să ne comportăm pentru ca tonul să creeze cele mai frumoase melodii, iar nu disonanțe.

        La cât mai frumoase flori în grădină și în sufletul tău!

Lasă un răspuns

