what’s up bro !!

IMG_9740IMG_9741IMG_9742

Si ei sunt copii „mei”!! frati, cu drag, cu caldura ,topiti de drag unul pentru altul , si cand ii privim din coltul camerei ,ocrotitor si cu inima incalzita, pana si noi ne uimim de atata dragoste adevarata si plina !!

stiti, cand spun „copii mei” inseamna” minunile” pe care eu ii prind in brate din cosul in care-i aduce barza!!si simt ca n-am trait degeaba  cand primesc astfel de fotografii de la mamici care tin ca  eu sa stiu, ca ei toti sunt fericiti si bine !!

 

asa-i ca e minunat sa vezi si sa simti dragostea asta neconditionata intr-o lume plina de ura , angoase, invidii si rautati ??!!

„unde dragoste nu e ,nimic nu e „!!

3 gânduri despre “what’s up bro !!

    1. mmm esti necajita si dezamagita …ce sa zic de curand am inteles ca nu facem copii ca sa ne aduca doar bucurii ii facem ca vrem noi si ..ii iubim neconditionat !!
      si din fericire toate trec cu timpul …si bucurii si suparari …

Lasă un răspuns

