pentru toate femeile minunate de pe..aici!!

 

chanson des vieux amants !!

5 gânduri despre “pentru toate femeile minunate de pe..aici!!

      1. Mă bucură bucuria ta de azi!
        Ai dreptate, lumea este mică. Nu-i așa mare distanță până la tine, fie că ești la muncă, fie că ești acasă. Poate că ne ajută soarta să ne întâlnim, mai ales că am două proiecte, unul pentru „acasă”, unul pentru „la muncă”, iar acum vorbesc despre munca ta, nu a mea care mă plimbă prin țară.
        Mi s-ar părea interesant să te văd în halat, la munca ta. Știu însă că nu am mari șanse, decât poate la ușa secției.

      2. Chiar putem intra să vă vedem la muncă? Asta ar fi extraordinar!
        Unde mai pui că-mi place acel orășel! Cumva seamănă cu orașul meu natal, Pucioasa.

Lasă un răspuns

