Respect pentru romanii ce plang ,de sarbatori crestine ,pe meleaguri straine!’

sarbatoarea Craciunului nu este doar ritual, este viata , este copilarie , este familie si prieteni , este amintire si prezent!!

Respectul meu , pentru voi toti, cei care sunteti pe alte meleaguri , impliniti  dar, tradati ,de tara in care ati petrecut cele mai frumoase  si calde sarbatori crestine!! 

sterg eu lacrima voastra ascunsa de zambet!! 

eu am ramas doar pentru ca nu am avut curajul vostru!!😀❤️☃

la multi ani ,buni !!

    

  

  sa va dea Domnul tot ce doriti !🎉

  

16 gânduri despre “Respect pentru romanii ce plang ,de sarbatori crestine ,pe meleaguri straine!’

  1. Draga Nina,
    Cuvintele tale sunt balsam pentru suflet… Multumesc pentru gandul tau adanc!
    Imi las lacrimile sterse de zambetul tau minunat pentru ca ai inteles ca pretul pe care il platim e greu. Sa ai parte de dragoste, pace, clipe senine si mai ales sanatate pentru sarbatori si anii ce vin! Iubirea pe care o daruiesti tuturor cu generozitate sa ti se intoarca inzecit!

    Cu drag,
    Camelia

    Salata arata minunat! Multumesc!

    1. Cameli, numai ignorantii fara suflet nu inteleg ca oricat de realizat economic si social este pe meleaguri straine ,sufletul romanului plange dupa caldura ,prietenia si veselia sarbatorilor crestine de „acasa”!!
      ai grija de tine si eu voi zambi des ca sa sti ca orice „greu” trece!!…

    1. si eu ii cunosc si tocmai de aceea ii respect si le respect drumul pe care au plecat …dar ma gandesc la ei toti , la noi toti ca ne e dor si ….ne e greu ,oricat de bine am trai !!
      multumesc! stiu sigur ca ai inteles gandul meu !!

  2. noi am plecat ca asa am ales, rational. Aveam o situatie buna financiar in Bucuresti dar ce ne-a adus strainatatea este acces la cultura, oameni diferiti, respect, mai putina violenta, mai putini betivi in jur, mai putina poluare 🙂
    Poate primii 2 ani ne-a fost greu de sarbatori dar apoi am gasit biserica, distractii, prieteni etc.

    Daca nu m-as simti bine unde sunt as pleca cat de curand. Ca romanul se descurca si in codru 🙂

    1. pacat de noi ca ne-am pierdut respectul ptr cei din jur , agresivi, orgoliosi si parveniti, si eu asta indur… nu economicul cum zici!!
      stati acolo ca e bine , ne vizitati oricand!! eu am un dingur regret in viata ca nu am plecat la timp!!!😀😋
      te astept in romanica in viata asta sau ne vom vedea in … lume poate!!

Lasă un răspuns

