ROMANIE,ROMANIE cat de draga-mi esti tu mie !!!(???)

01791e2aa6dfe2ce3b7fad4c4bcb7954bc36184420

tara mea de glorii ,tara mea de dor , ce-i oferi in viata, acestui „mic popor”!!???

img_1134

13 gânduri despre “ROMANIE,ROMANIE cat de draga-mi esti tu mie !!!(???)

    1. busuioace cu noroace, papa !! 😋😀 fetita este din gemen ” facuti ” de mine de 2 luni!! ( sti cred ca eu sunt obstetrician adica … barza😬) iar parintii lor sunt buni romani ( au costumat copii de ziua nationala) si buni crestini !!
      sa aveti si voi bucurii si caldura de sarbatori!!😀☃ la multi ani, buni!!

      1. Ca esti „barza, stiam, desi la gemeni ai fa cam pelican 😉
        Te-am vazut trecind pe la mine, dar erai foarte „tacuta”. Care sa fie motivatia? 😆
        La multi ani si la cit mai multi romanasi si rominite sanatoase!

  1. Ce fotografie minunată! O româncuță mică-mică, gata să intre din plin în cursa vieții. Le dorim tuturor micuților un viitor cât mai bun!
    La mulți ani cu sănătate și numai bucurii, doamna Nina! 🙂

    1. hei eu sunt ” ninutza” hi, hi !!
      toate fff bune, dar vacanta a dat peste mine 😎😉si … eu scriu aici ( si in alte locuri ) doar cand am ceva ” a spune” sau cand vreau sa impart cu voi ceva frumos si un pic de fericire!! 🙃🤗
      dar ne vedem pe aici curand si oricat de dor ti-ar fi nu incerca … aici sa viiiii!😁 …. decat in vizita!!

Lasă un răspuns

