„1 MAI” muncitoresc!!

ce sa zic, respect ceea ce au crezut ,au cantat au sperat atunci cei care cu adevarat munceau !! am copilarit cu asta am simtit bucuria sarbatorii adevarate ,sa te imbraci de sarbatoare sa defilezi sau sa vezi defilarea, sa astepti mici si bere cu placere,…nu am nostalgii, am amintiri frumoase doar, ..acum…nu mai credem in nimic aproape , nu mai avem sarbatori, nu mai cantam din tot sufletul ( ce coruri ce voci ce aranjamente muzicale…!! erau)…acum ne batem joc, sigur am pastrat mici si bere ,am adaugat ..manele…!! nu mai muncim , nu mai sarbatorim… furam,mintim, hulim…!!

1 mai tovmici si bere1 maiparada_gigantica_de_1_mai_la_moscova

„sfarsiti o data cu trecutul negru, sculati popor de osanditi

voi nu sunteti nimic in lume, luptati ca totul voi sa fiti!!””

4 gânduri despre “„1 MAI” muncitoresc!!

  1. mari cel

    chiar daca nu stiu cine esti, sunt de acceasi parere, adica sunt de aceeasi parte a baricadei…imi pare rau ca spatiul virtual e atat de inchis… de parca nu s-ar fi inventat libertatea…
    pe curand … maricel

  2. Ce parada si defilare trageam si eu…plus cantat pe scena,in parc, si apoi alergat dupa vecini/rude poate a prins careva niste mici rasuflati si imi da si mie unu, si daca eram norocoasa, primeam voie sa inmoi si un dejet in spuma de bere de fabrica de la Suceava :)))))
    Si mai erau si din aia, de vindeau mingi pline de rumegus legate cu elastic. Vaaaai, cand aveam bani de una, eram hyper fericita.
    Ce vremuri, doamnelor, ce vremuri. Si acum mai stiu cantece, si dupa un pahar de vin facui o parada prin casa dar m-am plictisit dupa 2minute, nu stiu cum rezistam in copilarie, si de dimineata scosi pe strada (eram copchii fraieriti).

    Acum nu mai am tv, nu mai fac nicio parada, am mici la discretie (ca nu imi plac deci nu imi iau), si mai ales am leneeeee si stau acasa de 1 mai (desi anul asta m-am dus si dat cu harletzul ca de, am o mini gradina ecologica)

    1. nu, sigur nici unul dintre noi nu regretam comunismul, … dar parca atunci bucuria era din tot sufletul, credeam in noi , aveam mandrie!… acum…??!!! nimicul si ignoranta au incetosat viata…!!!

Lasă un răspuns

