to love, to care and to share !!

„people aren’t as beautiful as they look, as they walk or, as they talk.

they are only beautyful as they LOVE, as they CARE and as they SHARE !!”

cand am inteles ca daca iubesti nu-i faci o favoare celuilalt ci, iti aduci tie o implinire, o fericire si zambesti vieti ,la orice timp si-n orice loc al tau ,si atunci am lasat inima sa zburde !!

cand am inteles ca daca-ti pasa de altul si de ce-i in jur si te framanti si te agiti si te implici, de fapt tu castigi respectul.sentimentul ca trebuiesti, ca traiesti prin altii …si atunci am lasat inima sa-i pese ,sa planga si sa rada cu si pentru ceilalti !!

cand am inteles ca a-mpartii cu ceilalti sentimente,obiecte,vise, de fapt inseamna a te imbogatii mai mult cu cat imparti mai mult…si atunci am lasat si inima si mana sa imparta tot ca-am avut mai bun si a fost de trebuinta altora …si de atunci sunt mai bogata !!

Cristos a inviat !! si de la el omenirea a invatat ca a iubi, a-ti pasa si a-mparti sunt daruri si nu poveri !!

iti multumesc, Doamne !!

FullSizeRender (5)FullSizeRender - CopyIMG_4839

4 gânduri despre “to love, to care and to share !!

  1. Adevarat ca a inviat !!! foarte frumoase constatarile tale….ai mare dreptate. dai , primesti…efectul bumerang functioneaza , insa este important sa dai/imparti fericirea altora,,,,seara frumoasa sa ai

Lasă un răspuns

