Being ordinary.

viata m-a invatat ceva inedit..ceva ce nu am stiut si nimeni nu mi-a spus ..cat de important si greu este ..de fapt sa fii „OBISNUIT”!! gresim in viata in educatie si in atitudine crezand pentru noi si pentru copii nostri ca a fi important in job, in societate, in averi, este idealul si ne face viata mai buna !! gresit chiar NU, totate aceste „mariri” s-a adeverit ca nu aduc decat nefericire !!! cel mai senin , linistit si fericit este atunci cand esti „SIMPLU” normal.,atunci cand faci cu drag si cu suflet orice in viata ta si atunci cand pentru toate astea „esti FERICIT”” nu stim asta cel putin noi romanii, si mai rau ne dorim si ne educam copii sa fie „MARI” in loc sa-i invatam sa faca totul ca sa fie fericiti, sa rada simplu sa planga din suflet sa doarma liberi si sa viseze colorat!!
este aici in blogo-lume un om a carui experienta de viata( nu usoara) l-a facut intelept si fericit si pe care mi-ar placea sa-l cititi !! aveti ce invata de la un ocogenar minunat !! care se poarta si traieste ca 4 tineri de 20 de ani !!

PURSUIT OF HAPPINESS

I had a nightmare:

    all people became famous,
    all people became very successful,
    all people became very rich,
    all people reached their goals and …
*
NONE OF THEM WAS HAPPY!
 *
*
 I took a cold shower, then turned on my PC and found two quotes below:
*
*
“Do not ask your children
to strive for extraordinary lives.
Such striving may seem admirable,
but it is the way of foolishness.
Help them instead to find the wonder
and the marvel of an ordinary life.
Show them the joy of tasting
tomatoes, apples and pears.
Show them how to cry
when pets and people die.
Show them the infinite pleasure
in the touch of a hand.
And make the ordinary come alive for them.
The extraordinary will take care of itself.”
― William Martin
*
*
“And while it takes courage to…

Vezi articol original 114 cuvinte mai mult

7 gânduri despre “Being ordinary.

  1. frumos ….din păcate anormalul pt o buna parte dintre noi , a devenit normal….este demonstrat de cei care au reușit în viață că „complicat” nu funcționează , iar „simplu” „funcționește”…bun[ tema aleas[ de tine….spor si inspiratie in continuare

  2. sorina

    eu, prima lectie am primit-o de la fiul meu care, intr-o zi, mi-a spus ca-si doreste sa traiasca pe o insula pustie, sa manance ce-i da natura si sa-si faca viata asa cum doreste.fara prejudecati..fara reguli (decat cele „impuse” de natura) …am zis ca-i visitor (chiar de avea 30 de ani) ..dar apoi am realizat ca fiul meu este un intelept 🙂

    1. sti si eu am fost uimita sa constat cat de intelepti sunt copii nostri!! chiar de la 15,16… la 22 al meu dar asa m-am linistit … am stiut ca nu am trait de geaba si ca ei se vor descurca bine cu viata … si in lipsa noastra!!

Lasă un răspuns

