„”cu caciulili pa frunte”” mandru neam eram !!…

l-am rugat pe baiatul meu adolescent sa asculte cantecul asta …ca sa inteleaga ce neam mandru era romanul!!

si el,m-a intrebat, cine ne-a luat „caciulili”” si de ce-i este rusine sa spuna ca e roman, cand placa din tara-afara ?!!

ce-am facut cu caciula noastra ?? ce-am facut cu mandria din arcul carpatilor..??

16 gânduri despre “„”cu caciulili pa frunte”” mandru neam eram !!…

  1. Caustic fiind ți-aș răspunde: am dat acestea și încă multe altele pentru o mână de arginți, poate chiar pe mai puțin de atât!
    Dar eu cred că încă mai suntem câțiva care mai purtăm în noi sufletul de TRAC.

      1. Sunt mândru că ai mei prunci nu au gânduri de migrare, ci de muncit aici pentru aici! Și nu sunt mititei, deja au ceva experiență în muncă, în a se descurca,… Evoluează și-mi pare bine că gândesc pentru țara asta!

      2. Interesant îmi pare că al meu fiu a început deja să comenteze în sensul acesta, dar încrâncenat în sensul respectării valorilor reale. Nu, nu gândește plecarea în afară, ci încearcă în masura în care poate fi posibil la noi, să schimbe ceva.

      3. Cred că asta a fost și intenția… Să obosim, să încetăm a mai reacționa.
        Cred că Asimov spunea într-unul din romanele sale, că fiecare individ se ridică până la nivelul său de INCOMPETENȚĂ. Și asta scria acum mulți ani! Deci, nimic nou sub soare. Vom depăși pâna la urmă acest impas. Nu se poate altfel!

  2. sorinaina

    in vremurile astea ..ale „globalizarii”..nu stiu cat de mult mai putem tine la neamul din care ne tragem…urmatoarele generatii vor avea un sange.. datini…radacini „amestecate”…
    pe mine, in dimineata asta, m-au impresionat mai tare niste versuri..puse pe muzica…un dialog intre copilul inca nenascut si Dumnezeu…

      1. Nu chiar toţi ne înţeleg pe noi românii dar şi noi avem idei preconcepute despre alte naţii,culturi…
        Eu cred că OMUL într-adevăr sfinţeşte locul ,ştii,picătura şi oceanul şi ideile normale şi reale despre cei din jurul nostru.Mas media are rolul de a influenţa şi a forma opinii greşite despre anumite naţii,propagandă dezagreabilă…desigur nu există pe lume”pădure fără uscături.”
        Pămîntul românesc de-a lungul veacurilor a dat mulţi eroi!!

  3. probabil ca depinde de fiecare roman in parte. Mie una nu mi-e rusine sa spun ca sunt romanca. Si nici cind eram in Spania,unde romanii la un moment dat erau cam prost vazuti, tot nu mi-a fost rusine. Si ii invat pe copii romaneste si le vorbesc de Romania si ii invat obiceiuri…Chiar daca se simt ei americani, trebuie sa-si cunoasca radacinile. Musai.

Lasă un răspuns

