dear… day of love !! dragobete !

asa m-am trezit dimineata ….cat de simplu si cat de adanc este sa-i spui jumatatii tale „”I wanna wake up with you””!!

mai profund si mai tandru decat chiar „te iubesc””…

asta poate fi cantecul dragostei !! eu scriu versurile …vietii noastre  si tu …””you can put the music to my song””!!

sa te iubesco sa-ti lipsesc

3 gânduri despre “dear… day of love !! dragobete !

  1. Mi-ai adus Dragobetele în preajmă. Nu am știut că e azi, nu am deschis tv-ul pe români și sunt de prea mulți ani aici – chiar dacă e o sărbătoare veche, nu se sărbătorea mai demult în Ro. Sau cel puțin nu îmi amintesc eu, nu avea probabil semnificație pentru mine atunci.
    Citindu-te am simțit cuvintele tale și mi-ai transmis starea.
    Mulțumesc, Nina! 🙂

Lasă un răspuns

