„I get it, I love it, I want it !!…finding porpose „

honamilove at first sightbebe 2bebelusmov 4 (1)dariusbebe 3580222_507066252636866_721638759_ndavid

3 gânduri despre “„I get it, I love it, I want it !!…finding porpose „

  1. sorinadavid

    M-au facut sa „umblu” la amintiri..in 1992 am participat la recensamant, aveam 38 de ani….intr-una din case am gasit o minunatie de femeie, avea spre 80 de ani….m-a servit cu dulceata din coji de portocala si un pahar de apa rece..cand am inceput sa completez formularele numele ei imi suna fff cunoscut, cand mi-a spus si ocupatia/locul de munca, am realizat ca este medicul care m-a adus pe lume…mama imi povestise c-a fost o nastere cu probleme..aveam 4,5 kg si pozitia mea nu era prea buna…doar decizia si ajutorul doamnei doctor Cornateanu au facut ca vietile noastre sa fie salvate…nu pot sa descriu bucuria noastra dupa ce-am povestit ce stiam de la mama…ne-am imbratisat..am lacrimat…si am multumit, dupa 38 de ani, doamnei doctor si lui Dumnezeu pentru frumoasa intamplare…frumoasa profesie…multa bucurie si satisfactie ….felicitari !
    🔒🌹🌻🌺🌸💐🌷

Lasă un răspuns

