Finding Purpose

Am citit această „poveste” de 2 ori … in inima si sufletul meu … așa mă simt mai înțelepta acum decât în tinerețea mea … … daca reusesti sa faci ceea ce iti place in viata, înseamnă că nu ai trăit degeaba !!
„” Mă simt viu și vibrant „” da … să fii în viață nu numai să trăiasti, este cel mai important pentru mine … cum spui !!
Sunt doctor, unul obstetrician, !! .. treaba mea este de a participa la cel mai mare miracol de om de pe pământ „naștere” a „omuleti” „și ceea ce primesc, mă încântă și mă face să mă simt” „vie” „Îmi place ceea ce fac … și cred că mi-au trimis spiritual 20 ani mai tanara decat varsta biologica !!
mi-ar placea ca mai multe persoane sa-si găseasca rolul și locul lor în această viață … dar …. se pare că nu a existat nici un entuziasm …. „” a fi viu „,” mai ales pentru a genera 20-30 !! se pare ca dau doar ani la viață si nu viata anilor !!!
Vreau să pun gandurile tale aici .. !! Mi-a placut si sper alte persoane să aibă curajul să trăiască !!
mulțumesc pentru cuvintele tale,otto … !!

In Flow

Munchow_1678-1594_E

I don’t want to say that I have found the purpose, or meaning, of life – my life that is. Nevertheless, I have found what makes it worth living – again for me. I deliberately emphasizes for me, because what makes sense to me won’t necessarily – or most likely – make sense to others. This much I can say, though; if we were all able to live out our passions, a lot of us would certainly feel happier and more fulfilled.

As I wrote two weeks ago in my post Pursuing Passion, I have done exactly that, pursued my passion for photography, journalism and travel. When I combine the three, I lose myself into a different and much more intense way of living, I feel alive and vibrant; I am almost constantly in flow. Of course, it doesn’t only happen when I travel or photograph or produce…

Vezi articol original 874 de cuvinte mai mult

Un gând despre “Finding Purpose

Lasă un răspuns

