„” Pe pamant avem de toate….si mai bune si …mai rele…si noroi si stele !!””

asa de adevarate sunt vorbele astea acum, ca si atunci, asa de tare mi-a explodat sufletul pe cantecul asta a lui mircea vintila , cu amintire cu amaraciune, cu durerea, ca are dreptate azi, ca si ieri, si ca noi …muritorii in nemernicia noastra uitam ca „”timpul vietii n-i scurt ,hai sa-l facem curat””!!…

„”ïntre inger si drac, trage omul ..sarac””!!  asa-i ??!!

cand l-am ascultat azi ,am crezut ca nostalgia …m-a inghioldit sa-mi sterg o lacrima dar,…nu ere ea , era adevarul pe care l-am simtit in fiecare cuvant al acestei „‘romante a pamantului „”!!

si totusi..iubirea…!??

eu liphoto

3 gânduri despre “„” Pe pamant avem de toate….si mai bune si …mai rele…si noroi si stele !!””

    1. sti papa, ca si mine ca aceste cantece aveau vorbe adevarate de suflet…si paunescu chiar a scris de exceptie cum zici…si a promovat in cenaclul ala valori (lasa micile mizerii de atunci pe care le stim ca le facea) …azi…primeaza nonvaloarea de ma ingrozesc …si in lume nu doar in romanica !!

Lasă un răspuns

