„”hei voi care-ati fost o data tineri ..!!””

o fi nostalgia de ploaie un pic,

o fi lumea asta ce pare ..nimic..??!!

„hei voi care-ati fost o data tineri”, hei voi care stiti ce-i omenesc ,

nu conteza cat de lung am parul ,important e  cat si cum gandesc ‘!!

lume ,lume soro lume,….. se pare ca ne duce cararea catre inlocuirea valorii, cu atat de intalnita si promovata „NONVALOARE””!!

si se pare ca este noua ordine mondiala…sa ridicam si instalam acesta nonvaloare…. cu nepasare…!!

cana

11 gânduri despre “„”hei voi care-ati fost o data tineri ..!!””

  1. Cristian

    Știi care-i problema ? Melodia aia era un „strigăt” al unor tineri către mai vârstnicii lor colegi de coexistență pe care viața îi făcuse-așaaa … in pic obtuzi. Acum tot noi, ăștia nițel trecuți îl „strigăm”, nici noi nu știm către cine, că junii care vin din urmă nu numai că nu prea-s în stare să dea o astfel de formă „strigătelor” lor dar abia de leagă între ele 3 cuvinte din care unul e musai ori un jargon prostesc ori un englezism stâlcit și prost preluat. Sigur, comit aici păcatul generalizării. Mai sunt și printre ei copii care vor crește frumos dar, procentual, viitorul nostru e grav compromis.

    1. si „strigatul”” meu tot in sensul tau este !! noi am mai strigat am mai luptat..dar ei ..// viitorul nostru???…nonvaloarea va birui….se va ridica ..va invada….o sa fim desueti…(hi,hi) sau..poate n-o sa mai fim…!!
      eu azi nu vad VALORI…nu vad in lume nu vad aici…!!…si ma mai „”pansez”cu valori trecute !!>>

  2. sorinadavid

    sincer ?..mie, acum, nu-mi mai pasa..mi-a pasat pana prin 2000…cand se mai putea face ceva..acum „e tarziu si lumea doarme”…vorba unui alt hit 🙂

      1. He, he… Tinerii de odinioara erau preocupati de idei, de principii, de idealuri, iar muzica era o forma de a le transmite artistic lumii. Generatiile de acum…oare ce idealuri le mai anima? Este doar o simpla intrebare.
        Sa aveti o seara frumoasa! 🙂

      1. Eheeeee! Nu e vorba de valoarea mea, ci de valoare in general si ceea ce consideram a fi valoare 😉
        Poate ai sa-mi sari in cap, poate nu, dar cred ca va fi ceva interesant de citit si gindit 😉

Lasă un răspuns

