off viata mea !! cu ce m-am ales in viata!!

de ce oare ne trebuiesc ani, sa acceptam ca asta-i viata !!??eu mov

ce-am baut, ce-am mancat si …cu cine-am strans in brate !!

paharsticla-de-sampanie-explodand-150x150

6 gânduri despre “off viata mea !! cu ce m-am ales in viata!!

    1. nu sorina si pentru noi !! ramane bun o prajitura un martini si ” ultima noapte de dragoste…, intaia de razboi””!
      ps. te rog eu aici sunt Nina un simplu om din larga blogo-lume !! sunt doctor doar in clinica !! blogul meu senumeste ” doctor de… ” ptr ca l-am facut in durere si revolta de ceea ce reprezinta sistemul de sanatate intr-o romanica zis moderna de 25 ani!!!
      cu drag !!

  1. Don’soara, ti-o declar cu toata sinceritatea, de cind ma stiu, si ma stiu de ceva timp, asta mi-a fost deviza 😉
    Nu spun ca muncile nu mi-ar fi placut, dar in niciun caz cele facute din necesitate 😆

Lasă un răspuns

