curcubeu….alunga-mi furtuna mereu !!

   as pastra din viata mea doar „lucruri” frumoase !!
  am lasat in urma mea cateva „lucruri” frumoase!! am „procesat” pentru sufletul meu multe „lucruri” frumoase !!

inimacurcu 2albastru

  dar, curcubeul imi pare cel mai „lucru frumos” de pe pamant !! oricat de mare-ar fi furtuna el tot apare.oricat de      mare-ar fi dezamagirea el tot rasare…!!
curcu 3curcubeu
si parca sfideaza durerea cand afiseaza ca un „paun” paleta lui de culori..care aduce zambetul in viata noastra !!
si mai presus de orice , curcubeul pentru mine, reprezinta prietenii vietii mele ,cei care se regasesc in paginile „romanului” meu…si carora le multumesc ca exista si ca m-au primit sa traiesc sub „umbrela ” sufletului lor !!

curcubeu….curcubeu..alunga-mi furtuna mereu !!!
4 gânduri despre “curcubeu….alunga-mi furtuna mereu !!

  1. Vedeti cum asociati prietenii cu_curcubeul, sa nu va treziti cu cereri de prietenie din partea unor minoritati sexuale! Caci curcubeul e si „drapelul” minoritatii gay! 🙂
    In rest, da, curcubeul e spectaculos, nu degeaba e simbolul legamantului lui Dumnezeu cu omenirea ca nu ne va mai pedepsi cu inca un potop. Desi cred ca niciun potop nu ne mai spala de pacate…

    1. nu prea sunt fun gay… nu simpatizez decat sexul opus (nu invers)…!! culorile curcubeului m-au incantat toata viata …si in loc sa deschid umbrela am dansat in ploaie ca sa-l vad cum coloreaza cerul..viata ..!!

Lasă un răspuns

