life alternatives !!

life always give us alternatives !!
the choice is ours !!one way

2 gânduri despre “life alternatives !!

    1. ce adevarat ai zis … !! ce bine ma simt cand aud cuvinte si pareri pe care si eu le -am gandit simtit !! parca sunt mai sigura ca n-am trait degeaba !!
      cred ca cea mai matura si inteleapta in viata mea am fost cand am realizat ca de tot ceea ce traiesc EU sunt responsabila nu este nimeni altcineva devina !! eu care am dre[ptul si puterea sa aceept sau sa resping ceea ce vreau !!..dar…de ce realizam asta asa de tarziu melani???
      oare viata ar fi altfel daca am sti ca suntem singurii nostri arbitri si judecatori mai la tinerete ??

Lasă un răspuns

