doar manusile se schimba, mana ramane aceeasi !!!

gunoi„”daca dau timpul inapoi, vad ca toti au  promis aproape tot ce se putea promite, dar cand cercetez ,nimeni nu s-a tinut de promisiuni . vad ca aproape toti au mintit,aproape toti au furat,aproape toti au pacalit,si au disparut si nu s-a mai auzit nimic de ei, !! asta ma pune un pic pe ganduri stiind ca DOAR MANUSILE SE SCHIMBA, MANA RAMANE ACEEASI, intrebarea mea ar fi : oare si acum facem parte din ACELASI JOC…??!!””

asa spunea un tanar roman pe care il interesa daca va avea LOC in tara sa, daca poate sa-si lege viitorul de EA..ROMANICA…tara tuturor posibilitatilor, „”tara mea de glorii,tara mea de dor””….!!

doar manusile se schimba,mana ramane aceeasi….ca asa de adevarat este si asa de dureros ca si adolescentii nostri vad asta ….si mai ales LE PASA !!!

romanii din lume striga „VREM SA VOTAM””…noi ce-am mai ramas pe aici, cu toata obida stransa in suflet din 89” incoace ne ducem duminica la urne…si parca noi suntem CEI MULTI…de ce oare nu reusim sa oprim tavalugul de nimicuri ce se pun in FRUNTE ??!!!

si poate, ca de atatea ori ,votul nostru va fi negativ…ca doar asta am invatat daca n-am stiut sa pedepsim politicul din 90” !!

pentru mine cel care mi-a incis poarta spre adevar politic si adevarata democratie si civilizatie, este „”CEL care a chemat minerii””!!

hai sa votam ,din nou…si ne-om duce crucea ca si pana acum !!

si cum romanul de cand se stie pe plaiurile  astea, a facut häz de necaz”” iata ce i-a mai copt mintea !!!

ANUNT in scara blocului : „” daca aflu ca l-ati votat pe ponta ( si o sa aflu), dau    drumul la apa, la baie si plec de acasa 7 zile „”

semnat „” vecinul de la etajul 8″”!!

logo_mic

5 gânduri despre “doar manusile se schimba, mana ramane aceeasi !!!

  1. Foarte tare anuntul din casa scarii. 🙂
    Mama mi-a spus clar: „Il voi vota pe Iohanis. El a promis ca aduce romanii din afara inapoi in tara, iar fratele tau a spus ca daca iese Ponta, el nu mai sta in tara!”
    Eu, fara nici o legatura cu politica am avut un vis funny… am visat ca iese Ponta. Amuzant, ca nici nu stiu cum arata, nu inteleg cum s-o fi ratacit in visul meu. 🙂
    Acu si eu… precum in Caragiale… eu cu cine votez???
    Ca mi-ar place sa am fratele in zona 🙂

    1. si noi vrem sa plecam..si o vom face..si multi alti romani dar..daca tara asta se indreapta poate pensiile sa le mai petrecem pe aici,fie si pentru doar cateva luni din an !! merita ca e frumoasa si cu peisaje primitoare…social insa….vrei sa fugi la aeroport dupa cateva ore !!

      1. da… e trist ce se intampla in foarte multe domenii… sa speram ca totul se va indrepta… 🙂
        Eu vin cu mare drag intotdeauna, dar una e sa vii in vizita si sa te bucuri de dragostea familiei si prietenilor, alta e sa traiesti zi de zi realitatea imediata. 🙂
        Sa ai un rest de week-end minunat! 🙂

  2. Adevar grait-ai, don’soara! Mai rau e ca romanimea pleaca urechea si refuza sa gindeasca. Am sunat-o ieri pe maica-mea si desi nu merge la vot, ca se deplaseaza mai greu, mi-a facut capul avion cu de ce nu-i bun Johannis. Si n-ai sa crezi, dar tot ce spunea era o reproducere aproximativa a manipularilor pesediste. Evident c-am contrat-o, dar impresia mea e ca a ramas calata pe falsurile inoculate de Antena 3 si alte trompete care-si trag simbria din coalitia Vadim-Ponta-Voiculescu. Si din pacate, asta-i realitate, nu fabulatie (ca sa stii, eu mai fabulez din cind in cind 😆 )

Lasă un răspuns

