eu NU votez !!

cropped-basca.jpg……!!tranda galbeni

…as vota…ca asa m-au invatat mama si tata…care se duc de cand ii stiu cuminti eleganti,sperand inca si la 80 de ani ca romanica asta mai are leac !!

…as vota …ca asa mi-am invatat copilul cand a avut 18 ani ,sa mearga si sa aleaga (informat..relativ) ce crede el ca i-ar aduce o sustinere pe drumul abia inceput al vietii..

…as vota …ca asa am facut mereu…mai intai ridicol de credula ca …votul nostru ”conteza”..in lupta cu iliestiii…cu bietii..mineri…sperand …ca vom avea o scara de VALORI reala…ca va prima doar calitatea umana si profesionala….ce puii mei, mi-e si jena ca am putut fi asa de credula si visatoare!!

….as vota….daca as avea inca speranta ca 0,001% se va schimba tara asta in bine…dupa atata amar de vreme ….

…as vota….daca as spera doar la o singura luna in care eu „doctor de romanica” sa fiu pusa cu toata medicina asta romaneasca pe scara importantei si responsabilitatii pe care orice medic o are ,dar si pe scara ”platii”‘ corespondente faptului ca eu manageriez viata un pic pe langa dumnezeu…

copil

…as vota daca cineva-mi va promite ca medicina privata din romanica nu va mai „jacmani”” oameni mai saraci ca noi…sub ”stindardul” serviciilor medicale inalte si competente…de parca nu suntem si acolo tot noi..medicii …din sistemul medical de stat.””.ghetou…cosmetizat „”…

..as vota …daca unu’din cei multi candidati s-ar fi exprimat asa.: stiu ca medicul cu cel mai inalt grad profesional este platit cu 2800 lei adica 500 eu .si-mi cer iertare pentru asta ..si primul pas pe care il voi face va fi sa-i platim ca sa „”le pese”” de noi „”..(stati linistiti ca multora din doctori ne „pasa”” pentru ca am facut medicina din drag de viata si din mandria de a „lecui””)

…as vota…daca …

…dar NU VOTEZ..eu am obosit !!…cand MEDIA a deschis sacul cu „”GUNOI”” al politicienilor acestei tari..iar si iar ca intotdeauna inainte de alegeri,( ca acesti „”catindati”” de romanica se promoveaza prin „HUUUO ALALALT”” nu prin”” EU asta sunt si asta fac si de asta trebuie sa ma alegeti””…) si cand m-a lovit DUHOAREA de hotie si minciuna ,si inselatorie…pe care am inceput sa o recunosc la fiecare campanie…am decis sa ies in ziua alegerilor..(14 candidati…pe care sa-l cred ,pe care sa-l ascult///) deci sa ies cu cine mi-e drag la noi la tara…sa mirosim iarno-toamna asta nabadaioasa si frumoasa…si sa fredonam minunatul cantec plin de inlepciune…””cu ce ..m-am ales in viata, ce-am baut,ce-am mancat..si cu ce am strans in brate..””!!

gunoi

7 gânduri despre “eu NU votez !!

  1. Dan

    Eu totuși, VOI VOTA ! Ca de fiecare dată, încercând să aleg răul cel mai mic. Și pentru a nu îmi reproșa mai târziu participarea la iminentul și continuul eșec al acestei țări. Oftând, o să-mi pot spune măcar : „Măi, eu am încercat…”

  2. Deocamdata votul e un drept, nu o obligatie. Iar pentru dreptul de a vota, a curs mult singe. Pe de alta parte, daca votam pe vremea lui Ceasca, atunci cind alternativele erau una singura, de ce n-as vota acum, cind sunt 14?
    Mie, Johanis mi se pare un om serios si pus pe treaba. Singurul pretendent, dintre cei cu sanse reale, care-mi stirneste interesul si respectul.
    Trebuie sa spun totusi ca nici eu nu votez. Numai ca eu nu votez din motive de principii, desi Constitutia-mi da dreptul. Nu consider normal ca eu, care traiesc la dracu cu carti, sa hotarasc soarta celor din tara. Cred ca voi trebuie sa decideti acest lucru.
    Si inca ceva. Din ce ai afirmat, imi rezulta mie-n cap ca ai fi impotriva PSD-ului. Ei bine, in situatia de fata, refuzind sa votezi, le facilitezi drumul spre Cotroceni tocmai celor pe care nu ti-i doresti inscaunati.
    Dar again, e decizia ta.

    1. of,of,papa…!!…bine-o fi la tine, vai de romanica asta,care voteaza in raport cu micii,berea,umbrelele,uleiul si zaharul ce-l primesc …pomana..saraca..in zilele din-ainte!!aici nu cu capul se voteaza ci cu „burta””!!..
      tu esti acolo ..de „bine”” ce ti-a fost aici,nu…//??!!

      1. Ba sa stii ca nu mi-a fost rau mai deloc, nici acolo, asa cum nici aici nu am motive a ma plinge. Daca ai avea timp sa ma citesti, ti-ai da seama ca nu bat cimpii. Iar daca n-ai timp, atunci crede-ma pe cuvint sau ne-om intilni vreodata prin Romania si-ai sa te edifici 😉

  3. Foarte adevarate ganduri! Lehamitea oamenilor din acestb popor a atins cote inimaginabile, dar asta nu-i streseaza deloc pe politicieni. Uita cu toti ca a fost un moment „decembrie 1989” cand lumea n-a mai putut rabda. Ca asa e romanul: sta si rabda pana ii ajunge cutitul la os!
    Voi merge totusi la vor, fie si numai din motivul ca nu suport sa las ca decizia sa apartina in mare masura oligofrenilor care voteaza fara sa gandeasca vreun pic daca alegerea lor are vreo noima.
    O seara frumoasa! 🙂

Lasă un răspuns

