autumn !! every leaf is a flower””!!

october asa arata dorul...

funda alba poate  o fi lunga …dar…””toamna „” lui toparceanu aduna si exprima cam tot ce simt si  cred eupom-inima  despre minunatul asta anotimp..in care natura nu ..moare ..doar isi schimba straiele cu unele de neeegalat in culoe si poate realizam ca important este doar ce privim si ce iubim!! si atat !!

9 gânduri despre “autumn !! every leaf is a flower””!!

  1. ador toamna, în general si luna octombrie în special… 🙂 sanatate si-un octombrie plin de culori flamboaiante! ❤
    * * *
    @ titlu' postului tau vine de la celebra fraza a lu' Camus:"L’automne est un deuxième printemps où chaque feuille est une fleur…” – “Toamna e a doua primvara unde fiecare frunza e o floare…”(Albert Camus)

    1. asa-i melani , de la dragul camus am imprumutat esenta „toamnei” in ciuda parerilor vechi cum ca toamna natura moare sau se pregateste de hibernare, el dragutul a spus atat de frumos ca toamna este o alta primavara!!
      si nimic mai colorat de adevarat sa „every leaf is a flower””!!

  2. Fetelor, nici mie nu-mi displace toamna, ba chiar imi place, desi ca anticamera a iernii, ar trebui sa nutresc alte sentimente, dar cromatica toamnei n-o pot compara cu cea a primaverii. Camus spune ca fiecare frunza-i o floare si are dreptate, doar ca mie-mi inspira o floare presata-ntr-un ierbar, in niciun caz acea explozie de viata a primaverii, cu asteniile ei cu tot 😆
    Si a informez, pentru a elimina orice ambiguitate, ca in ultimii douazeci de ani n-am suferit nicio contuzie craniana 😆

    1. ba eu cred ca are dreptate cand spune””L’automne est un deuxieme printemps”” poate nu asa exploziva cum spui, dar la fel de colorata si …la fel de ..astenizanta!!
      am notat ca nu esti „”contuzionat””(hi,hi)!!

      1. Ma simt minimalizat in raport cu Camus si asta e peste puterea mea de acceptiune, asa ca pregateste-te, urmeaza lovitura de gratie 😆
        Culorile toamnei pe vreme mohorita sunt triste. Culorile primaverii sunt de-o veselie debordanta indiferent de vreme.
        Na, sa te inveti minte! 😆

      2. papa, hai sa „cadem la pace !!”” eu am stat e zile (pana azi) in piatra craiului..sa testez cata dreptate are camus cu „”toamna lui” si…ARE!! cheile dambovitei barajul.., rucarul…te lasa mut..nu vrei sa clipesti ca sa nu pierzi nimic din „film”!! dar…eu de aia imbatranesc ca sa ma „inteleptesc””!! si atunci fie ca tine asteptam primavara si vorbim la concret !! de acord ?!

  3. -important e ce privim si ce iubim…- ce frumos spus! Cand ajungem la intelepciunea asta, fericirea devine o atitudine de viata, nu mai este doar o intamplare.
    Iti doresc o toamna blanda , plina de bucurie si dragoste, draga si frumoasa Nina!

  4. Don’soara Cremeneanu, nu cadem la nicio pace, ca nu suntem beligerantii din estul Ukainei.
    Vorba e, te uitasi la colorile respective, care sa stii dumnevoastra ca nu difera de la Rucar la Toronto, pe timp de ploi si de bir-bir? Problema e, cind sa te astept la cotitura, la primavara romaneasca sau la cea canadeza care incepe la 1 iunie dimineata si se termina spre prinz? 😆
    Bine, hai ca am glumit destul, desi…. 😆

Lasă un răspuns

