‘ai ma??!!

judecata

am un „doctor”pe aici,filozof,psiholog, cam dur cate o data dar …il ascult il citesc…am insa si eu obiectiile mele ..si cu acesta cugetare ( de la el am copiat-o…culpa…recunosc) cum ca esti inteligent daca nu judeci…am o problema !!

‘”ai ma ??!!  eu sunt inteligenta ,zau.,.chiar asa blonda cum ma vedeti.,.sa ma credeti..(hi,hi…o sa inebuniti de ce lipsita de modestie sunt)..si imi place sa observ viata ..dar as zice „ca nu e om sa nu fi scris o poezie””…oare exista om sa nu judece viata ca il inconjoara ca esti „”in the middle of something”” ca ai job, ca esti sihastru….dar e UMAN sa judeci…cu masura nu rautacios ,ca o evaluare nu ca o condamnare,…!!

noi doctore, suntem cativa ramasi pe aici, cu bun simt (inclusiv tu) cu incredere in noi, nu in societatea asta , care nu am parasit „romanica”” de  teama sau nesiguranta, nu ca nu ne-ar fi venit de vre-o 3 ori/ zi,.. si care macar dreptul sa judecam  il pastram (cu sfintenie)!! ca zau ne face bine !!

MA INCLIN cu respect in fata romanilor de pretutindeni care „plang de sarbatori crestine pe meleaguri straine „”!!

voi ati reusit ,oricat de dor v-ar fi , sa traiti in locuri cu respect de oameni cu scara sociala in varful careia stau valori umane nu gunoaie ilegale,..stiu ca e greu , stiu si de un pic de rautate,un pic de xenofobie..ca pretutindeni !!

..aici la noi este …cam cum povesteste aceasta doamna de conditie medie , revoltata pe bune..intr-un interviu la tvr:: „”,,Nimeni nu este mai presus de lege” text Constituria Romaniei ART 16 alin (2) oare? cum este posibil ca intr-o tara cum e Romania cei pe care ii platim noi cetatenii sa fie impotriva noastra? sa iti urasti  poporul ? sa ii lasi in numele asa zisei democratii sa moara in case, in spitale, in saracie cind tu statul esti garantul si obligat prin Constitutia Romaniei ART47alin (1)sa iei masuri de dezvoltare economica si de protectie sociala, sa asiguri cetatenilor un nivel de trai decent””!!

hai ..destul cu „judecata”” !!

sa auzim de bine !!un zambet

5 gânduri despre “‘ai ma??!!

  1. Nu avem cum să nu judecăm. Trecem totul prin filtrul inteligenței noastre, comparăm, clasăm, alegem. Și judecăm. Ne străduim cu toții să fim mai buni… dar când suntem călcați pe bătătură e imposibil să observăm cu detașare și să nu judecăm. Părerea mea. 🙂 Cât despre traiul departe de țară, ai perfectă dreptate… Eu nu am vrut să plec și dorul face parte din mine, dar viața m-a adus aici (pur și simplu acesta a fost destinul meu, la fel cu a altor mii de români împrăștiați în lumea asta mare). Dar sunt bucuroasă că s-a întâmplat așa, pentru că într-adevăr cei de aici au șansa să fie tratați corect, decent, cinstit. E mult de spus, multe diferențe în orice instituție. Culmea e că unele ar fi atât de simplu de adaptat și la noi în „Romanica”. Să ai o zi minunată! 🙂

  2. Ha! Juddu asta ori a facut Stefan Gheorghiu, ori Institutul Teologic, ori vreo scoala ajutatoare.
    Asta-i deviza de involutionist, lipsita de logica. Adica devi o culme a inteligentei atunci cind n-o folosesti(?!?) Bleah!
    Sau poate-i vreo metafora al carui tilc imi scapa, ca se poate intimpla si asa ceva 😆

  3. Multumesc, Nina pentru gandurile frumoase pentru cei care, cu viata in cateva valize am cautat, ca personajele din povestile romanesti, norocul
    pe alte meleaguri…caci de tristete am plecat si Craciunul nostru nu seamana cu cele din pozele gri din fundul cutiei.

Lasă un răspuns

