live with no excuse and love with no regrets !!

romanul, pe cand avea bun simt si medita , a tradus asta prin „”cu ce m-am ales in viata ,ce-am BAUT,ce-am MANCAT si cu ce am STRANS in BRATE””!! a trebuit sa adun ani si sa constat ca in tara asta a noastra ne educam copii (si noi parintii si ei dascalii)  (chiar si acum in 2014) cu sloganuri…””trebuie sa inveti,sa fi cel mai bun, sa ajungi doctor ,arhitect,avocat, sa nu ne faci de rusine…”” si ii obligam si ii injuram,si ii persecutam….si de fapt ce este viata …cu ce ne alegem din ea ???

cine din noi a spus macar o data copilului de ziua lui „”iti doresc sa fi fericit””!!! iti doresc sa faci ce-ti place…!!! iti doresc sa-ti iubesti viata si locul in care traiesti…??? ne uitam oare in noi,  in sufletul nostru ,in trecutul  noastru  „cu ce ne-am ales in viata??””

daca parintii si dascalii mei mi-ar fi spus „”traieste fara scuze si iubeste fara regrete”” as fi facut la fel in viata doar ca mai senina mai putin incrancenata mai libera si m-as fi bucurat mai mult de mine si as fi lasat fericirea sa intre in viata mea mai des…ca mereu o „”amanam, ca de… aveam lucruri de indeplinit, aveam cariere de construit…aveam ..plan de viata …!! n-am stiut ca raspunsul la intrebarea „ce vrei sa fi cand o sa fi mare „” era „”happy””!! nu doctor !!…

acum incerc sa recuperez…zambesc des ….iubesc fara regrete si ….imi sustin copilul in orice l-ar face fericit !!

hai, te scot la un zambet ?? platesc eu !! facem

iubire degete

13 gânduri despre “live with no excuse and love with no regrets !!

    1. am citit mesajul catre fiul tau…frumos baiat sa-ti traiasca ..sa fie fericit ,si da cred ca ai atins toate capitolele vietii chiar peste ….dar oare n-am citit eu „”fa orice in sensul de a fi fericit…””???!!!
      asa-i ca dorim copiilor nostri ceea ce ne-am fi dorit noi sa traim !!???
      m-ai incitat sa „te citesc”” cu toate „”aguridele si aciditatile”” tale…! am inteles ca nu prea ai „”dumnezeu”” in viata si asta e o optiune..dar mai ales este un semn de libertate…!! iti dictezi viata ta …bine.!!! bine de tot !! are de unde sa invete dragul de copil !! sa auzim de bine si frumos !!

      1. Sa traiasca si ai tai si sa ajunga unde-si doresc, ca din cite am vazut, printr-un post trecut, ai de doua ori mai multi decit am eu 😉
        In privinta „demiurgiei” (nu cred ca exista un astfel de termen, ca daca ar exista, n-ar da prea bine la public. sorry!) ai dreptate numai daca interpretezi expresia mot a mot. Dar chiar si atunci „prea” nu-si are locul 😆
        Si mie-mi place cum scri si chiar doream sa-i multumesc „frantuzoaicei” pentru recomandare, drept pentru care am sa cobor citeva rinduri mai jos.

      2. esti draguta ..dar am un singur copil…baiat frumos de 22 ani celalalt …este barbatul dar asa ii alint eu „baietii mei !!
        sa nu-mi spui ca barbatul meu are moaca de pusti…ca-l dau la liceu sa se invete minte !! ceau !! sa ne auzim de bine !! mmm frumos baiat ai mai zic o data ca mie imi place „frumosul” in toate formele lui !!

      1. avec plaisir, Papa… 🙂 ca si tine apreciez si recomand persoane de calitate, iar recent am avut bucuria de-a o cunoaste pe Nina-Mela „în carne si oase”: she rules and rocks… 🙂

      1. Nina,
        Vaz ca ma tratezi ca pe-o doamna, ceea ce nu ma deranjaza, (vezi „unora le place jazzul” 😉 ) dar sa stii ca sunt, deocamdata, barbat, nu m-am operat inca 😆
        Referitor la copii, pe sotul de la tine l-am recunoscut, de sot, dar cred ca am confuzat-o pe prietena fiului tau cu un al doilea copil. Sorry again!

      2. maa eu descind din „mita baston”” si noi suntem copii lui nenea Iancu ..el ne indruma „”fi barbata ,zoe””..ce invers nu se poate zici ??
        I’m joking…drept este ca aveam dubii..fata ,baiat..(dupa inscrisuri) dar….o sa-ti para rau ca ai refuzat „gasca fetelor””!!
        hai ca te-am aburit !! numai noi astia drepti si directi putem avea simtul umorului …altfel nu ne-am simpatiza si pretui AICI !!
        ceau,see you !!

Lasă un răspuns

