destin ?? exista…??

eu cercei

eu cred ca da viata are o menire pentru fiecare din noi !! este un “”inscris”” al fiecaruia undeva si dupa cum un filozof spune””nu soarta vine spre noi ci noi cu tot ce facem in viata mergem sa o intampinam “”!!
ce mai angoase avem cand vroiam sa cumpar ceva si nu mai gaseam ,tocmai s-a vandut casa pe care o vreti,tocmai nu mai sunt bilete ,ca apoi sa gaesc o casa mai pe palcul meu si o masina mai “misto”decat cele vizionate si necumparate ca nu ajungeau banii,timpul..!! si asa am inteles ca “ce-i al meu e pus de-oparte””!! si voi primi in viata exact ceea ce-mi este destinat !! si sa accept desfasurarea zilelor nu cu resemnare ci activa sa-mi obtin ce-i al meu cum ziceam !! si mai stiu ca “nimic nu este intamplator”” nici oamenii din viata ta nici faptele nici momentele !! suntem pe pamant ca sa ne implinim destinul un alt ADN !! in acelasi context inteleptul spune “”sunt 2 zile in care nu poti schimba nimic din viata ta IERI si MAINE deci traieste AZI …si fa ceea ce vrei””
eu sunt fericita cu ceea ce am acum si-mi place ce traiesc…!!si cred ca asta este calea spre MINE!

papagal

3 gânduri despre “destin ?? exista…??

  1. cred în destin cam… 90-95%, restu’ depinde de noi-însine: viata noastra-i bazata pe alegeri si decizii (zilnice!) pe care trebuie sa le-asumam… nimeni nu (va) face nimic, niciodata-n locu’ nostru… btw, I love your new look… ❤
    * * *
    “Destiny is something we’ve invented because we can’t stand the fact that everything that happens is accidental.”(“Sleepless in Seattle…”)

Lasă un răspuns

