gandul de azi – respect romanilor care, plang de sarbatori crestine pe meleaguri straine !!

am pentru voi cei care ati spus NU umilintei din tara ,doar ganduri de respect,                                 ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

si am pentru voi imagini si idei care mie mi-au marcat viata !!

,idei in care cred si pe care toti le gandim dar nu avem „vorbe” sa le descriem intotdeauna !! Image

5 gânduri despre “gandul de azi – respect romanilor care, plang de sarbatori crestine pe meleaguri straine !!

      1. si eu am inteles …si am citit .si apreciez…si nici nu sti cat ma bucur ca mai sunt oameni care vorbesc simplu si deschis..despre orice simtire din viata ca…romanica’ …e plina doar de frustrati, incuiati, „”delicati”” altfel..care nu prisosesc nici un moment sa te gratuleze cu „ce p…a mea „”!!!

      2. multumesc pentru tot, MelaNina! am dedus la ce si cine te referi… ultima data când am fost în tara(2012), dupa o saptamâna, m-am reîntors aici „marcata” de ce-am vazut si ce-am auzit… 😦 îmi pare sincer rau de români ca tine si-altii ramasi pe baricadele neo-comunistilor care se perinda la putere din ’90 încoace… anu-trecut, am pierdut o veche si draga prietena-medic(RIP), frumoasa, competenta, apreciata, respectata, umana dupa o interventie chirugicala banala, dar ratata la un spital bucurestean… era generatia ta si a regretat enorm ca n-a plecat în Franta sau în Québec(era francofona si francofila!)… stii cu siguranta ca sute de medici români si asistente s-au stabilit aici în ultimii 15 ani, doresc sa-ti confirm ca nici ei, nici eu (de 34 ani aici!) n-am avut parte de vorbe deplasate din cauza tiganilor(nu „romi”!) care-au „împânzit” Europa…(si-n Norvegia i-am vazut!)

Lasă un răspuns

