gandul de azi !! saracii doctori bogati!!

eu sunt un „doctor de romanica’ Image” !!

as incerca aici si acum sa apelez la VOI oamenii care ganditi, oamenii care cititi, oamenii care urati „doctorii de romanica'” pentru ca v-ati „lovit” de ei in viata si a trebuit sa le dati „spaga” unanim recunoscuta !!

ne huliti, ne invinuiti ne acuzati, ne stigmatizati..”doctorii spagarii” ne puneti catuse, ne pedepsiti…ne reclamati…!!

as vrea sa va ganditi o ora la doctorii din tara asta pe care de 24 de ani statul ii plateste cu 500 eu / luna..asta este pretul nostru in societatea romanesca..in care se vorbeste de milioane de euro…furati.,plimbati in limuzine, ascunsi in elvetiiiiiii….!!

in 24 de ani nu s-au gasit fonduri ca un doctor sa fie platit ca in toata lumea adica „sa-i pese” de viata si calitatea ei !! nu ma considerati fara moralitate deontologica si nu mi-l amintiti pe Hypocrate !! stiu juramantul lui dar, pana si el primea daruri „in natura” ca sa „vietuiasca”!!

ce poti face cu 500 eu /luna????!! un congres costa 400 eu 3 zile de „desteptaciune”” un tratat de medicina 100 eu, nu suntem dotati cu masini si combustibil si telefoane de la „firma” …si nici un om nu poate crede ca, un doctor care vine la spital, in romanica, cu mijloace de transport in comun va face „relaxat” medicina de calitate !!

sigur aproape nici un doctor nu traieste din 500 eu /l unii ca mine, lucram inca doua norme la clinici private ca sa intregim veniturile si sa traim ca „doctorii”( dar oare mai avem timp de trait???)!!,altii intregesc din „cerere” (vezi medicina plstica si estetica de care urla acum media) in lacasuri de stat neimpozabile…..!!

condamnati-ne ,certati-ne,incatusati-ne …pe cei cativa care mai suntem pe aici..dar va rog „blogo-lume” strigati in gura mare ca nu poti cere unui doctor sa-i „pese” de tine cand il platesti cu 500 eu/ oricata constiinta ar avea…si strigati sa se schimbe statutul doctorului in tarisoara asta ca ….natia e bolnava…societatea e bolnava si in curand nu mai aveti pe cine acuza,aresta….!!

am tot timpul in minte si fredonez, un cantec de-al lui Puia, adaptat perfect acestei pozitii a „doctorului de romanica’ „

   ” poti sa fi doctor primar, te scuipa din mertan ,orice cocalar!!!”

ASA-I ???

Image

 

4 gânduri despre “gandul de azi !! saracii doctori bogati!!

  1. Cu tot respectul din lume, tare mi-aş dori să cadă pe mâna medicilor toţi cei care au adus ţărişoara asta aici. Numai că ăia se tratează prin alte părţi şi omul de rând, care trăieşte cu 800 de lei pe lună, trebuie să suporte acest chin. Da, e nedrept că se întâmplă asta dar şi un profesor tot cu autobuzul merge la şcoală şi când ajunge în spital nimeni nu dă doi bani pe el dacă el nu dă bani în buzunarele tuturor. Repet : respect din tot sufletul OMUL din spatele halatului. Dar nu pacientul trebuie să sufere pentru că medicii nu sunt trataţi cum trebuie!

  2. Eu una îi respect pe medici, înţeleg nevoile lor. Mulţi chiar îşi fac datoria şi nu văd nimic rău… mai rău e să le dai şpagă altora, nu unui medic care până la urmă te ajută!

  3. @”poti sa fi doctor primar, te scuipa din mertan, orice cocalar!!!” ASA-I???… – da, MelaNina, ai perfecta dreptate din pacate si din nefericire… 😦 as adauga dupa cocalar: popii!!! acum 7 ani juma’, unu’ de vreo 35 ani a sosit la slujba de înmormântare a mamei mele(RIP) într-un Audi nou-nout… de-am ramas „masca”!!! last but not least: l-am rugat sa citeasca psalmu’ 23 si-a refuzat, ba nu mi-a permis nici mie, grrr!!!

  4. Intâmplarea face ca tocmai azi să pun pe blog această poezie : EI SUNT DOCTORI http://aurorageorgescu.ro/2014/05/02/ei-sunt-doctori/.
    Vă împărtăşesc în totalitate strigătul şi spun asta de mult timp, oriunde pot. Medicina a fost visul meu abandonat înainte de a prinde rădăcini, din multe motive, dar privind în jur, mă îngrozesc cum ar fi fost dacă aş fi purtat halatul alb noroit de o societate strâmbă.
    Primiţi vă rog întreaga mea stimă.

Lasă un răspuns

