gandul de azi !!

    MAI TANAR CAND imbatranesti !!
am gasit o marturisire de-a lui BELIGAN, ImagineImaginecostatare ,o remarca despre a „imbatrani” …sau mai tanar cand imbatranesti… la naiba …m-am regasit aici..zicea cu ale lui cuvinte ce simt si eu de ceva timp !!
e o simpla dar adanc de adevarata constatare a starii noastre sau, pe acolo!! o sa va placa sigur!!
“Am trait inaintarea in varsta ca pe o detasare de toate aceste poveri. A imbatrani inseamna a arunca peste bord toate ideile preconcepute, inseamna a deveni mai usor, mai liber. Intr-un anumit sens, esti mai batran cand esti tanar si mai tanar cand esti batran. Viata se scurge ca o permanenta si progresiva delasare de prejudecati si de constrangeri. Avea dreptate Picasso cand spunea ca iti trebuie mult timp ca sa devii tanar!”, Radu Beligan.
si eu cred ca cel mai bun semn de „tinerete”este „” to not complain about life””(cum spune draga de melanie)!!
in traducere libera „sa nu-ti plangi de mila””!!
lumea e a optimistilor, pesimistii sunt doar simpli spectatori !
sa auzim de bine !!
4 gânduri despre “gandul de azi !!

  1. frumoasa si distinsa-i femeia din imagine… 🙂 cât despre Monsieur Radu Beligan e si va ramâne un monument al culturii românesti.
    * * *
    multumesc pentru popasu’-ti amical la postu’ meu, o zi splendida si gânduri însorite… cu drag, Mélanie

    1. asa-i !! eu ma simt si ma port mai „”tanara”” äcum decat in urma cu 10,20 de ani, nu stiu de ce (si toti ai mei spun ca sunt mai frumoasa si mai deschisa decat atunci),poate ai dreptate ,mie experienta de viata mi-a adus „”tinerete fara batranete””!!

Lasă un răspuns

