gandul de azi !!

eu cu astia mici imi petrec timpul..viata…adica eu sunt barza!!…si poate de aia stiu sa zambesc si cand e nor afara!!!

„astia mici” miracolul vietii..!! medicina …vai mama ei are putine explicatii pentru ce face mama natura !!! asta e motivul ptr care ma apuca disperarea…cum in romanica’ nu mai naste nici o femeie, toate suporta operatia cezariana …e in trend…”e devina”” doctorii firar sa  fie !!…suntem anormali, suntem aberanti…si in acest timp america si europa promoveaza din ce in ce mai mult ,nu doar nasterea naturala ci nasterea ACASA…ca asa e setat omul…genetic..(sigur cu supravaghere dar… acasa)!!

off viata mea,in tara mea totul este de-andoaselea !! hai sa lasam femeile sa nasca, hai sa aducem pe lume copii (astia putini si doriti ce se mai fac azi) pe calea naturala, data de dumnezeu cand i-a facut pe adam si eva!!

lasat femeile sa nasca cu mine !!!Image

Un gând despre “gandul de azi !!

Lasă un răspuns

