Mi-a fost tare, tare dor de voi !

2 gânduri despre “Mi-a fost tare, tare dor de voi !

  1. Dan

    Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

    1. orice floare adusa in buchetel,in ghivacel in…sufletel..ca-i ghiocel,zambila sau lalea..sau „”gand bun”” ,ma bucura ,eu sunt o optimista, o visatoare si o senina cu „”lumina in privire”” oricum..!!
      ma tot gamdesc la comentariile tale inlegatura cu tara asta ,cu a sta sau a „‘migra”, si nu stiu ?? folosesti sloganuri sau chiar crezi ca merita sa stam aic??
      eu testez de ceva timp stand in paralel,romanica cu suedia si norvegia si …. mai sunt inca in zona(ptr putin timp sper) doar ca sa las in ordine …afaceri,copil…iarba verde de acasa…!!
      mi-ai pus o frana in „‘conversatie ”cand te-ai lansat in „vai ce bine e la noi in tara””!!
      eu pot sa spun doar „‘vai ce bine e in primavara”!! si sa zambesc ghiocelului, natural de „”virtual””!!
      multumesc !!

Lasă un răspuns

