iarna de poveste (!!??)

Iarna de poveste ,care dovedeste, cum…    cai      photo 2 (2)

natura ne zambeste si..ne prapadeste !!!

offf viata mea !!

asa a venit iarna si anul asta cu zapada multa ,curata, sanatoasa

..si ne-a dat viata peste cap.., greu pe strada, greu in casa,greu la job

…veselie pe copii…!! ger „de-ngheata pietrele””….dezordine…evaluari,amenintari…promisiuni…recesiuni…!!

Cu un zambet „”mama natura”” ne ia „”la misto””…si eu din toate astea ,eu am reusit sa ma desprind de „”uratul”” social..si sa ma relaxez si sa ma minunez de cat de frumoasa e viata cand reusesti sa vezi doar „”frumosul”” !!

ca asa am copilarit eu cu „”iarna pe ulita”” ca seninatatea taranului roman care primeste de la dumnezeul lui si de la natura tot ,fara comenterii, pe fond de „”bucurosi le-om duce toate, de e pace de-i razboi””…. !!

si mai stiu ca primim pe lumea asta ceea ce meritam ,clar.,.cu totii…inzecit pentru cat dam…si de bine si de rau..si atunci sa nu mai hulim, sa nu mai vorbim..!

caci eu cand vad cum lupta ghiocelul si scoate capul alb si luminos din zapada stiu ca asa si omul trebuie sa se ridice de oriunde l-ar prabusii viata !!

am o indrumare despre ce sa faci cu viata ta ,am citit-o de la sfanta Maica Tereza si e dreapta si poate ar trebui s-o invatam toti si sa ne-o repetam o data pe saptamaina, pe luna sau ..pe zi (unii)!!

„”‚”Nu uita niciodată că pielea se încreţeşte, părul încărunţeşte, iar zilele se transformă în ani… dar ce e mai important se conservă; forţa şi hotărârea ta nu au vârstă. Spiritul tău este cel care îndepărtează pânzele de păianjen. Dincolo de orice punct de sosire e unul de plecare. Dincolo de orice reuşită e o altă încercare. Cât timp trăieşti, simte-te viu. Dacă ţi-e dor de ce făceai înainte, fă-o din nou. Nu te pierde printre fotografii îngălbenite de timp… mergi mai departe atunci când toţi se aşteaptă să renunţi. Nu lăsa să se tocească tăria pe care o ai în tine. Fă astfel ca în loc de milă să impui respect. Când nu mai poti să alergi, ia-o la trap. Când nu poţi nici asta, ia-o la pas. Când nu poţi să mergi, ia bastonul. Însă nu te opri niciodată””.!!

cum spuneam ..fara oboseala ,fara vre-o retinere, iarna de iarna, pe sfarsit ,ghiocelul rezbate din zapada mandru si vesel anuntand ca mama natura se reanoieste din nou !!

„”sa luam aminte”” asa-i ??!!eu  3funditaphoto 1 (3)

 

 

Lasă un răspuns

